Dziękujemy za inspirujące 3 dni!

Za nami  fantastyczne 3 dni pełne emocji, wzruszeń, uśmiechów, inspirujących rozmów i opowieści.

Dziękujemy wszystkim, którzy byli częścią tego wydarzenia. Dziękujemy prelegentom, rodzicom, rodzinie, przyjaciołom, gościom, wolontariuszom, wspaniałej publiczności, sponsorom, partnerom i patronatom medialnym. Dziękujemy, że nas wspieracie i jesteście z nami. Mamy poczucie niesamowicie dobrze wykonanej pracy, ale nie byłoby tego bez Waszej pomocy i wspaniałej publiczności! To jak rozwija się impreza, dodaje nam chęci i sprawia wielką radość.

Wspaniała Publiczność

Nie możemy wyjść z podziwu! 835 osób to nowy rekord frekwencji! Tyle osób wysłuchało wystąpienia Piotra Horzeli. Znów zabrakło nam miejsc siedzących! Ale Wam to nie przeszkadza, zajmowaliście nasz czerwony dywan, drzemaliście, klaskaliście, śmialiście się i byliście z nami przez te całe 3 dni! Odwiedziło nas ponad 6000 unikalnych gości! Od niemowlaków po seniorów! Wspaniałe ekipy autostopowe, które przyjechały z całej Polski! Nasza mapa Polski zapełniała się z dnia na dzień! Każdy znalazł coś dla siebie. Bo wiecie? Jesteśmy szczęśliwi, że naszą energią i pomysłem udaje nam się ściągnąć tysiace ludzie z całego kraju, którzy z takim zaangażowanie wysłuchują prelekcji naszych prelegentów. I za to dziękujemy najbardziej!

16836068_728403527329210_5862861365804782925_o

Podczas V Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń wysłuchaliśmy 21 prelekcji opowiedzianych przez 27 prelegentów. Powędrowaliśmy z naszymi gośćmi przez 7 kontynentów aby odkryć magię zarówno tych odległych miejsc, a także tych bliskich, tych naszych w Polsce. Po raz pierwszy podzieliliśmy Konkurs o Złoty ślad na dwie kategorie: Polska i Świat. Nowa kategoria ma na celu pokazanie, iż Polska także może być egzotyczna, magiczna i piękna! Czasem wielu z nas zna wiele miejsc na Świecie, ale nie mamy pojęcia jakie skarby skrywa w sobie Polska.

Pełną relację fotograficzną zobaczysz tutaj. Autorką zdjęć jest Jagoda Lasota

Dzień 1

Dzień 2

Dzień 3

Gratulujemy!grupowe

fot.Jagoda Lasota jagodalasota.com

I miejsce w kategorii „Śladami Marzeń po Polsce” otrzymała Anita Demianowicz za prelekcje Polska jest piekna, czyli dookoła Polski rowerem.

16665586_728403627329200_1778063393044302644_o

I miejsce w kategorii „Śladami Marzeń przez Świat” otrzymał Adam Szostek za prelekcję Longandroll – reaktywacja! 1000km na desce przez Malezję!

szostek

fot.Jagoda Lasota jagodalasota.com

II miejsce w kategorii „Śladami Marzeń przez Świat” otrzymał Szczepan Ligęza za opowieść o podróży do Źródeł rzeki, ktorej nie ma.

Ligeza

III miejsce w kategorii „Śladami Marzeń przez Świat” otrzymał Tomasz Jakimiuk – Hulajnogą i autostopem z Podlasia do Chin.

Jakimiuk

Jury zdecydowało się przyznać jeszcze 2 wyróżnienia

Wyróżnienie dla Anny Rutkowskiej , za podejście do swojej podróży za pomocą zmysłów – Woń Drogi.

Rutkowska

fot.Jagoda Lasota jagodalasota.com

Wyróżnienie dla Szymona Springera za podróż za horyzont- motocyklem do Australii sobą, dla Świata!

16797867_727725477397015_3337823665721939809_o

Nagrodę publiczności otrzymał Mateusz Koszela – Autostopem do Birmy #PodajPiłkeDzieciom.

koszela

fot.Jagoda Lasota jagodalasota.com

W konkursie fotograficznym zostały nagrodzone zdjęcia

I miejsce : Michał Medyński – Samotna stupa

Samotność w podróży to zawsze przekleństwo ale też błogosławieństwo. A w życiu codziennym? Pozostawiam do refleksji z powyższym zdjęciem.

michal_medynski _03

wyróżnienie: Andrzej Mikulski – Św.Antoni
Podczas odpustu św. Antoniego w Radecznicy

_DSC8236

Wyróżnienie: Ana Matusevic – Stalinówka czyli dom
Stalinowki przez wiele lat były domem dla tysięcy ludzi przerzuconych z Polski do Kazachstanu w latach trzydziestych i czterdziestych. Przesiedleńcy lądowali w szczerym stepie, nie mieli drewna ani innego budulca. Ziemianki budowano z samanu, cegieł lepionych z gliny, błota i słomy. Pani Leontina w swojej stalinowce mieszka do dziś.

ana_matusevic_konkurs_2sm

Nagroda Publiczności: Magdalena Sobiesiak – Kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze. Zdjęcie przedstawia parę obcych sobie osób, które poznały się na obozie zorganizowanym w ramach rozpoczęcia studiów i są dotychczas świetnymi przyjaciółmi. Przyjaźń może pojawić się niespodziewanie – nawet na urodziwym górskim szlaku – i zostać na długo między ludźmi. Podróże – przez trudy, z którymi trzeba sie w nich mierzyć – łączą i pozwalają poszerzać horyzonty. Dzięki nim spojrzenie na drugiego człowieka nabiera głębszego sensu, jego problemy, i słabości z którymi się mierzy nadają charakteru naszym własnym wędrówkom a nawet stają się ich częścią.

Magdalena Sobiesiak- pokaż człowieka

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy! A całemu zespołowi Targów Tour Salon oraz władzą Międzynarodowych Targów Poznańskich za pomoc w organizacji i wsparcie imprezy.

Zwycięzcy otrzymali m.in:

Przepiękne statuetki ufundowene przez Galanterię Drewnianą

statuetki

fot.Jagoda Lasota jagodalasota.com

Kursy fotografi ufundowane przez kursfoto.pl

Kursy językowe od Szkoły Języków Obcych Kontakt :)

Niespodzianki oraz bony do zrealizowania w sklepie Woda Góry Las

Noclegi w A&O Hostel and hotel

Rejs do Szwecji liniami TT-Line

Bilety na trasach linii LuxExpress

Książki ufundowane przez wydawnictwo Sorus i Bezdroża

Kosmetyki od Ambasady Piękna

Ekskluzywne muchy od Manufaktury Much

Mapy zdrapki od Księgarni Globeo

Po ostatniej prelekcji w niedzielę rozlosowaliśmy nagrody spośród osób, które oddały głos na swoją ulubioną prezentację .